?

Log in

 
 
05 May 2010 @ 08:18 pm
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww  
Another year older and what in the fuckkkkk!!! The years are flying...Im havin an early mid life crisis over here. Its to the point where im like...Fuck a career, school ect, lets just go have fun and see things and experience more wild shit.. Thats pretty much where Im at right now.. Like the whole stress of making a bunch of money isnt that important anymore...But just to make enough to survive and then go have fun with it. I don thave kids or a steady girlfriend so I have no reason to settle..Lets get it in!!
 
 
 
diamondeyes on May 6th, 2010 04:36 am (UTC)
dear diddy, you've been @ having fun for ever!
Medicated State Of Mindackright on May 6th, 2010 07:30 am (UTC)
This is true...but I feel like theres so much more to go do. Not even really partying wise but just going places and seeing shit ya know.. Finnnnna make a bucket list and shit!!! hahahaha.. Lifes just been boring lately I guess. I went outa town for my bday and kicked it with my old friends and had a blast and forgot how much fun it was. The past 2 years just been fuckin with these girls and workin..nothin fun at all and a big waste of time. Im in a whole new prespective!
diamondeyes on May 8th, 2010 04:12 am (UTC)
it's a damn good thing you didn't end up with any children then
Medicated State Of Mindackright on May 9th, 2010 12:47 am (UTC)
Hahaha...Yeah good thing..Although Id be way more responsible if I had a kid and Im sure Id be content just workin and takin care of a kid, kinda serves a purpose when a kid is in the mix.
diamondeyes on May 9th, 2010 12:48 am (UTC)
take it from me, it makes EVERYTHING harder.
(Anonymous) on January 11th, 2011 08:20 pm (UTC)
What requirement times together you try others flew fed the ecstasy.
In the seventh heaven Reborn Year[url=http://sdjfh.in/flexpen/],[/url] one! :)